Träningsvärk!

Grymma öde jag kan knappt röra mig, går som en gammal tant men inte tagit det lugnt för det inte. 


Hunnit med en hel del idag utöver att bada GiGi, som bara är så otroligt duktig med badandet. Varmt vatten och prata med henne så står hon nästan själv i badet och njuter lite grann. Något jam blir det såklart men inga panikvrål eller något utan är mest att hon pratar ipplever jag det som. Badar henne helt enkelt för att hålla henne ren och pälsen fin samt att jag är lite lätt överkänslig mot katt så att bada henne nån gång då och då fungerar bra utöver borstandet vilket hon äääääääälskar. 

Tog mig på gymmet en liten stund också och gick på bandet samt körde ett lättare armpass som kändes bra. Jobbigt när jag blir trött i musklerna snabbt men bättre köra lättare än att inte köra alls då det hjälper psyket så mycket. 

Inte det minsta trött som vanligt just nu trots att klockan är mycket så försöker varva ner lite och har starka funderingar på att bära in julgranen i ett annat rum där jag kan stänga in den så inte minimonstret kommer åt den. Ljudkänslig så vaknar varenda gång hon petar på en kula eller gren vilket inte är överdrivet roligt... 

Längtar till morgon iaf när det kommer hit folk och äter och umgås. Älskar att umgås med familjen och min darling.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tjugondenovember.blogg.se

Häng på i min värld :) 26 år med ADD och drag av Aspergers. Tycker om skönthet, inredning och mycket annat samt mitt minimonster till katt. Skriver om hur det är att leva i min värld med allt vad det innebär med upp och ner.

RSS 2.0