Mitt på dan såhär

Skriva inlägg dagstid har inte hört till vanligheterna hittills men nu så blir det så idag. 


Startat upp dagen med ett bålpass på gymmet. Kändes bra även om jag tar det lite lugnare pga att jag fortfarande är lite snuvig och att jag har en massa träningsvärk. Men när jag stretchade på slutet så kändes benmusklerna mycket bättre så kan nog köra på lite mer till veckan. 

Ska hoppa in i duschen nu och sen äta något innan jag börjar röja disk från köksbänken. Får lite livskris varje gång jag går in i köket just nu men på en stund så ska disken vara borta så då kan jag lugna ner mig igen. 

Intressant det där hur mycket det kan påverka att det står något framme, som inte ska stå där.

Men förhoppningsvis så blir det lite roligt hittapå idag så kan det hända jag kikar in här ikväll igen.

Tudelu





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tjugondenovember.blogg.se

Häng på i min värld :) 26 år med ADD och drag av Aspergers. Tycker om skönthet, inredning och mycket annat samt mitt minimonster till katt. Skriver om hur det är att leva i min värld med allt vad det innebär med upp och ner.

RSS 2.0