God Jul

God Jul på er alla!


Blev inget skrivit igår då jag fick ett hemskt migränanfall på kvällen efter alla hade åkt hem när middagen var slut. Blev väldigt lyckat! Maten var så god så alla åt tills de nästan sprack. 

Blir så ledsen dock när jag blir så dålig, känns som jag inte orkar med något även om det nog är en hel del jag gör samt att jag kämpar på med stress och ångest vilket inte på något sätt gör det enklare för mig. Gah kan bli helt galen på hur mycket hjärnan snurrar på ibland. Kämpigt när man ligger i soffan och är helt slut av att bara ligga på soffan rätt upp och ner för huvudet snurrar på så mycket. 

Men nog om det. Dagen har varit lugn pch trevlig, helt i min melodi. God mat, kalle anka på tvn och trevligt sällskap. Orkade inte så mycket helt förståeligt efter igår kväll. Så ligger hemma i soffan med GiGi och tittar på film nu. Minimonstret har varit hos min mamma medans jag var borta. Guld värt att hon inte behöver vara själv när det blir längre tid jag är borta. 

Älskar min jacka jag fick av darling. Såå mysig och varm! Skulle kunna bo i den nästan ^^ Använde den första gången idag och ja som sagt, love it! GiGi var helt lyrisk över sina julklappar med två leksaker och en påse godis. Strimlat och torkat ankkött var verkligen en hit kan jag lova. 

Känns som det kan bli en riktigt bra jul även om julkänslan saknats inför julhelgen. Mycket som varit osäkert och det är ett säkert kort för att jag ska må skräp så ja känns som det börjar ordna upp sig lite grann kanske så då blir måeendet bättre. 

Blev jätteglad för julhälsningen jag vaknade upp till också från nya ägaren till bästa Dollar. En ridskoleponny jag ridit och växt upp med under några år så han ligger varmt om hjärtat. Ska bli jätteroligt att hälsa på gammelman, han är ändå 22 år nu och avnjuter en välförtjänt pension. 

Så ska avrunda kvällen nu när filmen är slut och önskar er alla en god jul och god fortsättning på året fram till det nya året.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tjugondenovember.blogg.se

Häng på i min värld :) 26 år med ADD och drag av Aspergers. Tycker om skönthet, inredning och mycket annat samt mitt minimonster till katt. Skriver om hur det är att leva i min värld med allt vad det innebär med upp och ner.

RSS 2.0