God förmiddag

Nyss uppkliven men pigg och peppad inför att starta upp dagen på gymmet. Lutar åt ett armpass idag och kanske lite rygg med.
 
Igår var jag med bror på Paradisbadet och hade roligt så träningsvärken i benen är tillbaka om än lite mildare än förut men tar det lugnt ändå med benträningen, dumt att tuta på när det gör för ont. Speciellt när jag har andra fokusområden just nu i "jullovet" mellan terminerna på ridskolan. Längtar så tills lektionerna börjar igen men först är det mellandagsrea och nyår som ska avverkas. Ja plus att jag skulle nog behöva bläddra lite i matteboken också så jag är back on track för prov när den kursen börjar igen efter jul.
 
Har massor att göra känns det som, har nog det också, men tar det lugnt och betar av lite i taget så jag inte blir sjuk eller utmattad igen. Det känns riktigt hemskt vissa dagar när yrseln och febern rasar så då får jag passa på att mysa med GiGi istället. Träning håller mig igång så då mår jag mycket bättre så länge det finns en plan som jag kan följa beroende på måendet och värk.
 
Näe är nog dags att hoppa ur myskläderna och dra på träningsbyxorna innan jag susar iväg. Mina pyjamasshorts är så sjukt mysiga så vill knappt byta dem mot något annat att ha på men känner att det blir något kallt utomhus med shorts just nu. Fick dem i julklapp, happy me!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tjugondenovember.blogg.se

Häng på i min värld :) 26 år med ADD och drag av Aspergers. Tycker om skönthet, inredning och mycket annat samt mitt minimonster till katt. Skriver om hur det är att leva i min värld med allt vad det innebär med upp och ner.

RSS 2.0