Bah!

Att inleda ett blogginlägg med att känna fy fasen är väl inte så smart, men vad tusan jag orkar inte bry mig idag. 


Krafsade ihop lite pepp och jävlaranamma idag och drog iväg på stan för att försöka handla klart julklapparna och ha lite trevligt. Inledde med att frenetiskt skrapa rutorna på bilen med hörlurarna i öronen och peppig musik innan jag styrde mot ridskolan för att plocka upp mina saker från newbody (kan inte få nog av deras strumpor om någon undrar) och lyckades surra lite med känt folk och titta några minuter på ett trevligt ekipage i ridhuset. 

Mot stan och köpte julens förråd av julmust, hela två flaskor. Så kan det vara när man försöker dra ner på socker och kolsyra... Hittade lite julklappsmaterial och motade bort lite negativitet innan jag tog mig till gallerian och hittade en jättefin julklapp samt färgbomb till håret. Stegade iväg och köpte nagellack innan jag gav upp och åkte hem. 

Nöjd med inköpen, har ett kvar, men i övrigt kändes det nog mest bara urtråkigt och hemskt.

I nuvarande stund ligger jag i sängen och glor på GiGi som drömmer och vispar runt svansen frenetiskt och ser allmänt övergullig ut som vanligt. Bästa minimonstret! 

Åh nu såg hon ännu sötare ut! Lär nog bli kvar i sängen lite till innan jag masar mig upp för att försöka hitta något att äta och sen ge mig på lite julklappsinslagning. Blir förhoppningsvis roligare än shoppandet för var helt grinfärdig när jag kom hem av ångest och att jag kände mig ensammast i världen, igen. Efter en bamsekram från GiGi kändes det bättre så hopp finns för resten av dagen.

Skriv inläggstext 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tjugondenovember.blogg.se

Häng på i min värld :) 26 år med ADD och drag av Aspergers. Tycker om skönthet, inredning och mycket annat samt mitt minimonster till katt. Skriver om hur det är att leva i min värld med allt vad det innebär med upp och ner.

RSS 2.0